KEY TO MATH DOOR
25.02.2022 tarihinde kuruculuğunu üstlenerek başlatmış olduğumuz projemizin Nisan ayının son haftası itibariyle çalışmaları tamamlanmıştır. Projemiz Arnavutluk (1), Bosna-Hersek (1), Polonya (1), İtalya (1) ve Türkiye (10) toplam 14 okul, 14 öğretmen ve 158 5. Sınıf öğrencisi ile yürüttük. Okulumuz 5D ve 5B sınıflarının aktif olarak katıldığı Projemizle web 2.0 araçlarıyla matematik derslerini ilgi çekici hale getirmeyi, öğrencilerimizin eleştirel, yaratıcı düşünme becerilerini geliştirmeyi, problem çözebilmelerini, derslerde kullanabilecekleri materyaller üretebilmelerini hedefledik. Projemiz sonunda öğrencilerimizin derslerden keyif aldıklarını, web 2.0 araçlarını öğrendiklerini, matematik derslerine karşı olumlu tutum sergilediklerini gözlemledik. Öğrencilerimiz hem eTwinning 'in hem de Matematiğin kapılarını aralamış oldu. Projemizde emeği geçen tüm öğrencilerimize, her aşamada bize destek olan velilerimize ve öğretmen arkadaşlarımıza teşekkür ederiz.
Projemizi TAKİP ETMEK İÇİN Twinspace (etwinning.net) sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Kullanıcı Adı: cmo.cmo1 Şifre: 12345678
İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün hazırlamış olduğu Ocak-Şubat eTwinning Bülteni'nde projemiz yerini aldı. Sf 243
https://izmirarge.meb.gov.tr/etwinning/edergi/02/#p=244
KEY TO MATH DOOR ÜNLÜ MATEMATİKÇİLERİMİZ BLOG SAYFAMIZ: Öğrencilerimizin her biri web 2.0 araçlarından Chatterpix ile ünlü matematikçi tanıttı. Öğrencilerimizin ürünlerini blog sayfamızda sergiledik.
https://keytomathdoor.blogspot.com/
MATEMATİK HER YERDE KONULU SANAL FOTOĞRAF SERGİMİZ
PROJE ORTAKLARIMIZLA OLUŞTURDUĞUMUZ PROJE ŞARKIMIZ:
RESİMLİ MATEMATİK SÖZLÜĞÜMÜZ (5 DİL) :
Read this book made on StoryJumper
MENTİ ile öğrencilerimize sorduk. eTwinning Ne Demek?
https://www.mentimeter.com/app/presentation/f7aa8392ccdfe33955c6268951c9191c
PROJE SONU RAPORUMUZ
https://prezi.com/view/pw5JY4F2SETQI4Ao6ItH/